Konkursy

  • Konkursy SMS są jednym z najczęstszych sposobów generowania zysków z prowadzonej akcji
  • Umiejętne skonstruowanie konkursów SMS Premium poza generowaniem przychodów umożliwia utworzenie więzi klientów z firmą

Konkursy oparte na SMS Premium poza tym że stanowią dobre narzędzie marketingu mobilnego, mogą generować spore zyski. Celem konkursu SMS jest zachęcenie maksymalnie dużej liczby użytkowników telefonów do wzięcia w nim udziału. Treść SMSa do wysłania jest zależna od specyfiki konkursu.

Zachętą do wzięcia udziału w konkursie i wysłania SMSa najczęściej jest nagroda konkursowa. Nagroda ta może być przyznawana po zakończeniu trwania konkursu (np. na podstawie losowania) lub w czasie jego trwania (np. każdy pierwszy SMS po pełnej godzinie zostaje nagrodzony).

Poza bezpośrednimi korzyściami z prowadzenia konkursu organizator uzyskuje narzędzie pomagające w promocji marki. Uczestnicy dzięki prowadzonej akcji poznają organizatora, dowiadują się o usłudze bądź produkcie. Ponadto umiejętnie skonstruowany konkurs może być doskonałym narzędziem do pozyskiwania informacji o klientach, ich preferencjach, potrzebach itp.

Przykład - krzyżówka z nagrodą

Wydawca tytułu prasowego publikuje na jego łamach krzyżówkę i organizuje konkurs dla czytelników, którzy prawidłowo wypełnią krzyżówkę. Aby wziąć udział w konkursie i ubiegać się o nagrodę przyznawaną na drodze losowania, czytelnik musi wysłać hasło odczytane po rozwiązaniu krzyżówki. Pod krzyżówką umieszczony zostaje tekst:

Nagroda główna zostanie rozlosowana wśród czytelników, którzy w terminie do dwóch tygodni od ukazania się gazety wyślą SMSem rozwiązanie krzyżówki. Aby wziąć udział w losowaniu, wyślij SMSa o treści KRZYZOWKA.[hasło z krzyżówki] na numer 71xxx.
Login: Hasło: zapamiętaj   Nie pamiętam hasła
Ten serwis korzysta z plików cookies do realizacji usług, zgodnie z polityką prywatności, w której dowiesz się więcej o plikach cookies oraz o możliwości określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies. Zaakceptuj aby ukryć ten komunikat.