Konkursy z kodami

  • Konkursy połączone ze sprzedażą produktów konkretnej marki mogą stanowić skuteczne narzędzie pomagające w promocji marki lub producenta
  • Konkursy można połączyć z innymi akcjami marketingowymi, np. z badaniem rynku

Konkursy SMS można połączyć z promocją produktów określonej marki. W serii promocyjnej produktu na opakowaniach nadrukowane są kody. Uczestnicy promocji wysyłają te kody na podany numer SMS zgłaszając tym samym swoje uczestnictwo w konkursie. Wśród uczestników konkursu mogą być rozlosowywane nagrody.

Dodatkowo taki konkurs można połączyć z quizem dotyczącym producenta produktu. Uczestnik konkursu po wysłaniu kodu z towaru otrzymuje SMSem pytanie konkursowe. Odpowiada na to pytanie również SMSem ubiegając się o nagrodę. Kryterium przyznawania nagród może być czas, po jakim uczestnik promocji przysłał prawidłową odpowiedź na pytanie quizowe.

Przykład

Producent słodyczy na wewnętrznej stronie opakowań swoich produktach umieszcza unikalne kody cyfrowo-numeryczne wraz z informacją o konkursie. Klient kupując produkt i wysyłając SMSa z kodem z opakowania bierze udział w losowaniu nagród. Treść umieszczona na opakowaniu jest następująca:

Aby wziąć udział w losowaniu, wyślij SMSa o treści: KONKURS.kod na numer 71xx. Swój kod znajdziesz wewnątrz opakowania. Do wygrania cenne nagrody! Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej producenta oraz na plakatach w wybranych punktach sprzedaży.
Login: Hasło: zapamiętaj   Nie pamiętam hasła
Ten serwis korzysta z plików cookies do realizacji usług, zgodnie z polityką prywatności, w której dowiesz się więcej o plikach cookies oraz o możliwości określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies. Zaakceptuj aby ukryć ten komunikat.