O firmie
Firma Atom, będąca twórcą i właścicielem systemu Atom.SMS, rozpoczęła działalność w 2001 roku, a od 2004 działa w dziedzinie technologii mobilnych. Główna część naszej działalności polega na projektowaniu, implementacji i wdrażaniu projektów informatycznych z różnych dziedzin.
Największą część naszych dotychczasowych dokonań stanowią dedykowane aplikacje wspomagające różne procesy w przedsiębiorstwach. Są to między innymi:
- systemy do zarządzania obiegiem dokumentów;
- aplikacje do obsługi sprzedażowych programów motywacyjnych;
- obsługa programów lojalnościowych dla klientów firm;
- aplikacje do przeprowadzania konkursów i loterii;
- systemy w branży finansowej do zarządzania kontaktami;
- aplikacje do wspomagania obsługi zamówień i logistyki;
- witryny internetowe z dedykowaną funkcjonalnością.
Własne projekty
Poza tworzeniem systemów dla zewnętrznych firm i w kooperacji z nimi, tworzymy także własne rozwiązania.
Klub Klienta
Klub Klienta jest systemem informatycznym, którego zadaniem jest dostarczyć narzędzia do tworzenia i organizowania programów lojalnościowych. Składa się z następujących składników:
- Serwera aplikacji odpowiedzialnego za dostarczanie wszystkich kluczowych usług rozwiązania. W jego skład wchodzi także witryna systemu Klub Klienta.
- Aplikacja mobilna Klub Klienta Manager służąca do zarządzania firmami i programami lojalnościowymi w ramach systemu, definiowania punktów za zakupy i nagród w programie.
- Aplikacja mobilna Klub Klienta, której używa klient chcący uczestniczyć w programach lojalnościowych.
Priorytetami przy tworzeniu Klubu Klienta były duża funkcjonalność (umożliwiająca dopasowanie zasad programu lojalnościowego do każdego rodzaju działalności), prostota i intuicyjność (pozwalające managerowi samodzielne tworzenie programów lojalnościowych) oraz wygoda użytkowania (aplikacje managera i klienta mają wygodne, czytelne interfejsy).
Dla ułatwienia korzystania z rozwiązania opublikowaliśmy szereg artykułów, w których opisaliśmy różne rodzaje programów lojalnościowych ze zwróceniem szczególnej uwagi na mobilne programy lojalnościowe. W części praktycznej publikacje mogą stanowić podręcznik, w którym opisaliśmy, jak utworzyć program lojalnościowy, jak zdefiniować punkty za zakupy, jak zbudować katalog nagród w programie lojalnościowym. Opisaliśmy także narzędzia dostępne w systemie, które mogą być pomocne w promowaniu programu lojalnościowego.