O firmie

Firma Atom, będąca twórcą i właścicielem systemu Atom.SMS, rozpoczęła działalność w 2001 roku, a od 2004 działa w dziedzinie technologii mobilnych. Główna część naszej działalności polega na projektowaniu, implementacji i wdrażaniu projektów informatycznych z różnych dziedzin.

Największą część naszych dotychczasowych dokonań stanowią dedykowane aplikacje wspomagające różne procesy w przedsiębiorstwach. Są to między innymi:

  • systemy do zarządzania obiegiem dokumentów;
  • aplikacje do obsługi sprzedażowych programów motywacyjnych;
  • obsługa programów lojalnościowych dla klientów firm;
  • aplikacje do przeprowadzania konkursów i loterii;
  • systemy w branży finansowej do zarządzania kontaktami;
  • aplikacje do wspomagania obsługi zamówień i logistyki;
  • witryny internetowe z dedykowaną funkcjonalnością.

Własne projekty

Poza tworzeniem systemów dla zewnętrznych firm i w kooperacji z nimi, tworzymy także własne rozwiązania.

Klub Klienta

Klub Klienta jest systemem informatycznym, którego zadaniem jest dostarczyć narzędzia do tworzenia i organizowania programów lojalnościowych. Składa się z następujących składników:

  • Serwera aplikacji odpowiedzialnego za dostarczanie wszystkich kluczowych usług rozwiązania. W jego skład wchodzi także witryna systemu Klub Klienta.
  • Aplikacja mobilna Klub Klienta Manager służąca do zarządzania firmami i programami lojalnościowymi w ramach systemu, definiowania punktów za zakupy i nagród w programie.
  • Aplikacja mobilna Klub Klienta, której używa klient chcący uczestniczyć w programach lojalnościowych.

Priorytetami przy tworzeniu Klubu Klienta były duża funkcjonalność (umożliwiająca dopasowanie zasad programu lojalnościowego do każdego rodzaju działalności), prostota i intuicyjność (pozwalające managerowi samodzielne tworzenie programów lojalnościowych) oraz wygoda użytkowania (aplikacje managera i klienta mają wygodne, czytelne interfejsy).

Dla ułatwienia korzystania z rozwiązania opublikowaliśmy szereg artykułów, w których opisaliśmy różne rodzaje programów lojalnościowych ze zwróceniem szczególnej uwagi na mobilne programy lojalnościowe. W części praktycznej publikacje mogą stanowić podręcznik, w którym opisaliśmy, jak utworzyć program lojalnościowy, jak zdefiniować punkty za zakupy, jak zbudować katalog nagród w programie lojalnościowym. Opisaliśmy także narzędzia dostępne w systemie, które mogą być pomocne w promowaniu programu lojalnościowego.

Login: Hasło: zapamiętaj   Nie pamiętam hasła
Ten serwis korzysta z plików cookies do realizacji usług, zgodnie z polityką prywatności, w której dowiesz się więcej o plikach cookies oraz o możliwości określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies. Zaakceptuj aby ukryć ten komunikat.